؟

اگر پس از مطالعه سوالات متداول، هنوز سوالی داشتید با ما در تماس باشید.

ارتباط با پشتیبانی

تحلیل گر کانال تلگرام چطور به من کمک می کند؟

  • تحلیل گر کانال تلگرام چطور به من کمک می کند؟

    اگر شما صاحب یک کانال تلگرامی باشید، متوجه شده اید که تلگرام اطلاعات کافی در مورد رفتار مخاطبان کانال شما در اختیار قرار نمی دهد. تحلیلگر کانال تلگرام ابزاری است که این خلاء اطلاعاتی را پر می کند. این ابزار به شما امکان می دهد گزارشهای متنوعی از رفتار اعضای کانال تلگرام خود داشته باشید و بتوانید هوشمندانه تر و با دانش بیشتر کانال خود را مدیریت کنید.

فعالسازی تحلیل گر کانال تلگرام

  • آیا باید برنامه نویسی بلد باشم؟

    خیر. استفاده از تحلیل گر کانال تلگرام به هیچ عنوان نیاز به برنامه نویسی ندارد. شما صرفا باید یک کانال تلگرام داشته باشید!

  • چطور کانالم را در وب سایت ثبت کنم؟

    شما ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. هنگامی که وارد حساب کاربری خود می شوید، از شما خواسته می شود اولین کانال خود را ثبت کنید. شما باید ID کانال (عبارتی که با @ شروع می شود. مانند @adshot_ir) را وارد نمایید. پس از ثبت کانال، شما باید عضو ربات ادشات شوید تا بقیه فرآیند ثبت نام را به انجام رسانید.

  • چطور باید عضو ربات شوم؟

    هنگامی که اولین کانال خود را ثبت می کنید، به صورت اتوماتیک به شما یک کد عضویت داده می شود. شما باید به آدرس https://t.me/Adshotbot رفته، ربات را start کنید و این کد عضویت را وارد نمایید.
    در صورتی که به هر دلیل موقع ثبت کانال کد دریافت نکردید و یا موفق به استفاده از آن نشدید، در هر زمان می توانید با مراجعه به منوی «ربات ادشات» اقدام به دریافت کد عضویت در ربات نمایید.

  • ربات را فعال کردم، الان چی کار کنم؟

    پس از فعالسازی، شما می توانید لیست کانالهایی که در وبسایت ثبت کرده اید را ببینید. برای تکمیل فرآیند فعالسازی هریک از کانالها، با استفاده از دکمه های ربات، آن کانال را انتخاب نمایید.
    پس از انتخاب یک کانال، از شما خواسته می شود یک پست از همان کانال برای ربات ارسال کنید. در صورتی که پستی از کانال دیگر و یا از یک ربات (مثل ربات بینام) ارسال کنید، پیام خطا دریافت خواهید کرد. پست ارسالی حتما باید از کانال مورد نظر باشد.
    پس از ارسال پست، سیستم ما کانال شما را شناسایی خواهد کرد و یک کاربر سیستمی عضو کانال شما خواهد شد. شما باید این کاربر با بعنوان ادمین کانال قرار دهید تا فرآیند فعالسازی تکمیل شود (برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه چگونگی فعالسازی تحلیل گر کانال مراجعه نمایید.

  • چطور باید کاربر را ادمین کنم؟

    برای ادمین کردن کاربر، شما باید وارد بخش تنظیمات کانال خود شوید، سپس گزینه Administrators را انتخاب کنید. پس از آن گزینه Add Administrator را انتخاب نمایید. در صفحه ای که باز می شود، نام کاربر (مثلا insight5300) را وارد نمایید. او را انتخاب کنید و ادمین نمایید.

  • آیا این ادمین کردن برای کانال من خطر دارد؟

    خیر. هنگامی که شما کاربر را ادمین می کنید، از شما خواسته می شود تمام دسترسی هایی که احتمالا برای شما حساس است (مثل دسترسی ارسال یا حذف پست، دسترسی تغییر اطلاعات کانال و ...) را محدود کنید. با انجام این کار، شما مطمئن خواهید بود این کاربر امکان ایجاد نگرانی برای شما را ندارد و صرفا به مانیتور کردن و گزارش گرفتن از کانال شما می پردازد. برای اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید.

  • چرا باید دسترسی Add User باز باشد؟ آیا شما سرویس عضو گیری دارید؟

    ما به هیچ عنوان خدمتی در حوزه جذب عضو انجام نمی دهیم. علت درخواست باز گذاشتن دسترسی آن است که ما برای مانیتور کردن کانال شما، باید ادمین باشیم و ادمین حداقل به یک دسترسی احتیاج دارد. اگر شما همه دسترسی ها را ببندید کاربر سیستمی ما به صورت اتوماتیک از ادمین بودن خارج خواهد شد. از بین تمام دسترسی ها، ادمین ها راحت تر می پذیرند که دسترسی Add User باز باشد. زیرا بی خطرترین دسترسی به حساب می آید.
    اما انتخاب با شماست. شما می توانید هر دسترسی که با آن راحت تر هستید را باز بگذارید.

  • چطور می توانم بیش از یک کانال ثبت کنم؟

    برای ثبت کانالهای بیشتر باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. سپس از بخش «آنالیز کانال» گزینه «مدیریت کانالها» را انتخاب کنید. در اینجا شما می توانید هر تعداد کانال که خواستید ثبت کنید. برای هر کانالی که ثبت می کنید باید فرآیند فعالسازی را از طریق ربات تکمیل نمایید تا گزارشهای آن قابل نمایش باشد.

استفاده از سرویس VIP

  • تفاوت سرویس VIP با سرویس پایه چیست؟

    در سرویس پایه شما فقط به گزارشهای «ورود و خروج» و «تاریخچه اعضا» دسترسی دارید. ضمن اینکه امکان تعیین بازه زمانی گزارش گیری را نیز نخواهد داشت و گزارشها صرفا در حالت پیشفرض به شما نمایش داده می شوند.
    در سرویس VIP شما به دو گزارش دیگر، «ماندگاری اعضا» و «کیفیت اعضای جدید»، دسترسی خواهید داشت. ضمن اینکه می توانید در هر بازه زمانی از کانال خود گزارش گیری کنید و حتی ریز گزارشها را در قالب فایل اکسل داشته باشید. در صورتی که در مورد کارکرد گزارشها سوال دارید، به بخش های بعدی مراجعه کنید.

  • هزینه استفاده از سرویس VIP چقدر است؟

    برای کانالهای کوچک (تا 50 هزار نفر عضو) ماهانه 50 هزار تومان. برای کانالهای بزرگتر، سرویس VIP با فضای تبلیغاتی کانال تهاتر خواهد شد. در صورتی که شما کانال بزرگتر از 50 هزار نفر دارید که در آن تبلیغ ارسال نمی کنید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

گزارش ورود و خروج

  • گزارش ورود و خروج چیست؟

    این گزارش به شما نشان می دهد در هر زمان دقیقا چه تعداد عضو وارد کانال شما شده اند و چه تعداد عضو کانال شما را ترک کرده اند. همزمان با این اطلاعات، زمان پستهایی که شما در کانال خود قرار داده اید هم رو نمودار نمایش داده خواهد شد.

    chrun rate report of telegram channel
  • گزارش ورود و خروج چطور به من کمک می کند؟

    اولین کارکرد این گزارش، اندازه گیری دقیق میزان اعضای ورودی در نتیجه تبلیغ است. با استفاده از این نمودار شما دقیقا متوجه می شوید که چه تعداد کاربر وارد کانال شما شده اند. برای اطلاعات بیشتر به مقاله «اندازه گیری دقیق اثربخشی تبلیغ» مراجعه کنید.
    دومین کارکرد این گزارش، شناسایی پستهای ضعیف و قوی کانال است. این کارکرد برای کانالهایی که پست کم می گذارند و تعداد اعضای آنها کمتر از 20 تا 30 هزار نفر است بسیار مفید خواهد بود. توضیح بیشتر این مورد را در مقاله «شناسایی پستهای ضعیف» مطالعه نمایید.

گزارش ماندگاری اعضا

  • گزارش ماندگاری اعضا چیست؟

    تا کنون برای شما سوال پیش آمده است که مخاطبانتان چه مدت در کانال عضو می مانند؟ این گزارش دقیقا به این سوال شما پاسخ خواهد داد.

    client access for channel
  • گزارش ماندگاری اعضا چطور به من کمک می کند؟

    اصلی ترین کارکرد این گزارش آن است که متوجه شوید آیا مخاطبان با محتوای کانال شما ارتباط برقرار می کنند یا خیر. مثلا شما می توانید متوجه شوید چند درصد کاربرانی که ماه گذشته عضو کانال شما شده اند، هنوز عضو کانال هستند.
    این پارامتر (ماندگاری اعضا) مهمترین پارامتری است که موفقیت یا شکست کانال شما را نشان می دهد. اگر مخاطبان مدت زمان زیادی در کانال تلگرام شما می مانند، خوشحال باشید از اینکه کانال تلگرامی خوبی دارید.

گزارش کیفیت اعضا

  • گزارش کیفیت اعضا چیست؟

    این گزارش کیفیت اعضای جدیدی که هر روز به کانال شما اضافه شده اند را در یک نمودار به شما نشان می دهد تا بتوانید اعضای جدید روزهای مختلف را با هم مقایسه کنید؟

    client access for channel
  • گزارش کیفیت اعضا چه کمکی به من می کند؟

    با استفاده از این گزارش می توانید بفهمید کاربرانی که کدامیک از روشهای مختلف تبلیغ، برای شما موثرتر هستند و کاربران بهتری به کانال شما اضافه می کنند. برای فهم این موضوع، باید تبلیغات خود را در زمانهای مختلف پخش کنید (مثلا در روزهای مختلف و یا در ساعتهای مختلف یک روز). سپس با استفاده از این نمودار قادر خواهید بود تشخیص دهید کدام تبلیغ کاربر با کیفیت بالاتری به کانال شما اضافه کرده است.

گزارش تاریخچه اعضا

  • گزارش تاریخچه اعضا چیست؟

    این گزارش، تعداد اعضای کانال شما را در طول زمان نشان می دهد.

    client access for channel
  • گزارش تاریخچه اعضا چطور به من کمک می کند؟

    با استفاده از این گزارش ، می توانید تصویر کلی از روند کانال تلگرام خود در طول زمان داشته باشید و متوجه شوید آیا رو به رشد هستید یا خیر.